•   Koszyk art.
  • Zamówienia

  • W jaki sposób mogę otrzymywać informacje o nowościach?

    Wystarczy zapisać się na nasz newsletter korzystając ze strony internetowej i jako pierwsza(y) otrzymywać wszystkie aktualności od Tape à l’œil dotyczące: nowin ze świata mody, naszych promocji oraz ofert dla członków programu lojalnościowego My TAO Community. Nowości znajdziesz także pod adresem: http://www.t-a-o.pl/nowosci. 100 tygodniowo, nie przegap tego!

  • Jak upewnić się, że wybrany rozmiar jest odpowiedni?

    W celu sprawdzenia, czy wybrany rozmiar jest odpowiedni, przejdź na kartę produktu. Znajdziesz tam pole: "Tabela rozmiarów". Kliknij na nie, aby zobaczyć kompletną tabelę i upewnić się, jakiego rozmiaru potrzebuje Twoje dziecko.

  • Wybrany przeze mnie produkt jest niedostępny. Czy będzie jeszcze dostępny?

    Naszym celem jest dostarczenie Klientom pełnej satysfakcji, dlatego też cały czas odnawiamy nasze kolekcje, aby zawsze były na czasie. Co tydzień pojawiają się nowe produkty, zarówno w naszych sklepach, jak i na stronie internetowej. Te produkty, zaliczane do grupy trendy, są obecne na stronie przez ok. 4 tygodnie, w przeciwieństwie do produktów podstawowych - BASIC, które znaleźć u nas można przez cały sezon.

  • Czy mogę otrzymać katalog w formie papierowej?

    Aby zawsze być na czasie, jeśli chodzi o trendy w modzie, kolekcje Tape à l'œil są stale odnawiane. Dlatego też nie możemy zaoferować Ci katalogu w formie papierowej. Zapraszamy do odwiedzania naszej stronie www.t-a-o.pl lub do jednego z naszych sklepów, aby co tydzień móc zapoznać się z naszymi nowościami. Stylizacje, które proponujemy na naszej stronie pozwolą Ci także zapoznać się z ogółem naszych produktów.

  • Jakie są dostępne metody płatności?

    Proponujemy Ci różne metody płatności:

    • • Karta bankowa (VISA, Mastercard)
    • • PayU
    • • Kod promocyjny

    W chwili obecnej nie ma możliwości płatności przelewem bankowym.

  • W jaki sposób mogę zamówić produkty?

    Aby zamówić produkty przez naszą stronę internetową, masz kilka możliwości:

    • • skorzystaj z komputera lub tabletu i odwiedź naszą stronę www.t-a-o.pl
    • • na smartfonie odwiedź mobilną wersję strony www.t-a-o.pl lub ściągnij naszą bezpłatną aplikację MYTAO z Apple Store lub Android Market.
    • • w sklepie za pośrednictwem naszych Doradców możesz zamówić produkty, których nie ma w sklepie. Usługa ta jest niedostępna w sklepach w okresie Wyprzedaży oraz Original Days.

  • Czy płatności są bezpieczne?

    Płatności dokonywane na naszej stronie są całkowicie bezpieczne. System zabezpieczeń SSL chroni dane związane z płatnościami online. Aby jeszcze bardziej wzmocnić ochronę Twoich danych, zainstalowaliśmy także 3DSecure, dzięki któremu otrzymasz SMS'em kod weryfikacyjny, który trzeba będzie podać w momencie dokonywania płatności za zamówienie, w przypadku płatności kartą. Ten kod wysyłany jest przez bank. Jeśli więc ostatnio zmieniałaś(eś) numer telefonu, nie zapomnij powiadomić o tym fakcie swojego banku.

  • W którym momencie obciążane jest moje konto bankowe?

    Twoje konto bankowe obciążane jest zazwyczaj 24h po zatwierdzeniu zamówienia na naszej stronie internetowej.

  • W jaki sposób mogę użyć mojego kodu promocyjnego?

    Otrzymałaś(eś) kod promocyjny i chcesz z niego skorzystać? To bardzo proste. Wystarczy podać go na podsumowaniu Twojego zamówienia, jeszcze przed dokonaniem płatności, w polu "Kod promocyjny". Dzięki niemu uzyskasz obniżkę, która zostanie odliczona od wartości całkowitej Twojego zamówienia. W jednym zamówieniu można maksymalnie wykorzystać jeden kod promocyjny. Kod promocyjny kumuluje się z ofertą przeznaczoną dla członków programu lojalnościowego oraz aktualnie obowiązującą ofertą handlową.

  • Mój kod promocyjny nie działa. Co zrobić?

    Twój kod promocyjny nie działa? Mogą być tego różne przyczyny:

    • • kod promocyjny wygasł
    • • wpisując kod, przed nim lub po nim wstawiona została spacja - to wystarczy, żeby kod nie został rozpoznany przez system
    • • kod nie obowiązuje na wybrane produkty (czasem kod jest ważny tylko na niektóre kategorie produktów, czy też działy)
    • • spróbuj raz jeszcze wpisać otrzymany kod
    • • jeśli problem nadal istnieje, skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktu

  • Jak zamówić produkty na prezent?

    Jeśli chcesz zamówić produkty na prezent, w koszyku kliknij na: "Dodaj pudełko prezentowe do zamówienia". Wybierając tę opcję pojawi się okienko, w którym możesz wpisać życzenia, które trafią razem z produktami do obdarowywanej osoby. W następnym etapie nie zapomnij zaznaczyć, że zamówienie ma trafić pod inny adres. My zajmiemy się wysyłką przesyłki pod wskazany adres i dołączymy do niej dokument z informacją o produktach, ale bez cen.

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy i jaki jest ich koszt?

    Wszystkie informacje dotyczące sposobów i kosztów dostawy znajdziesz tu: http://www.t-a-o.pl/livraison

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    W momencie, kiedy zamówienie zostało już złożone, nie ma możliwości, żebyś je anulował(a). Oczywiście jeśli zamówione produkty nie spełnią Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w naszym sklepie.

  • Jak zmienić zamówienie?

    Aby zapewnić szybką realizację zamówień, przygotowujemy je do wysyłki jak tylko otrzymamy potwierdzenie o zatwierdzeniu płatności. W związku z tym nie możemy już ich zmieniać, bez względu na to czego ta zmiana dotyczy - czy jest to dodanie produktu do zamówienia, czy zamówienie na prezent, czy też dołączenie lub zmiana życzeń lub zmiana adresu.

  • Czy moje zamówienie na pewno zostało złożone?

    Jak tylko złożysz zamówienie, otrzymasz od nas potwierdzenie mailem. Czasem może się zdarzyć, że potwierdzenie dotrze z opóźnieniem w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, lub też wpadnie do folderu spam. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy zamówienie na pewno zostało złożone, sprawdź na swoim koncie status Twoich zamówień.

  • W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli brakuje zamówionych przeze mnie produktów?

    Jeśli płatność została dokonana:

    • • kartą bankową - zwrot środków nastąpi bezpośrednio na tę kartę/konto, do którego jest przypisana
    • • PayU - zwrot środków nastąpi bezpośrednio na konto, z którego została dokonana płatność
    • • przy użyciu kodu promocyjnego - prześlemy Ci nowy kod na adres e-mail podany przy składaniu poprzedniego zamówienia

  • Brakuje produktów z mojego zamówienia. Co zrobić

    Prosimy o skontaktowanie się z nami przy użyciu formularza kontaktowego i przekazanie nam tej informacji, podając nr referencyjny brakującego produktu i/lub jego nazwę, rozmiar oraz kolor.

  • My TAO Community

  • Jak długo są ważne moje bony lojalnościowe?

    Zniżka z okazji urodzin dziecka (25% zniżki na wybrany produkt) jest ważna 15 dni przed dniem urodzin oraz miesiąc po nich.
    Bon o wartości 20 PLN jest ważny przez 2 miesiące od momentu uzbierania 15 punktów.

  • Jak dołączyć do programu My TAO Community?

    Możesz dołączyć do programu lojalnościowego My TAO Community w sklepie lub za pośrednictwem naszej strony internetowej www.t-a-o.pl. Przystąpienie do programu jest bezpłatne.

  • Jakie są korzyści programu My TAO Community?

    Wszystkie korzyści programu znajdziesz tu: http://www.t-a-o.pl/tao-my-community

  • Jak połączyć kartę lojalnościową z aplikacją MyTAO?

    Karta lojalnościowa My TAO Community nie ma formy fizycznej karty, jest kartą wirtualną. Jeśli przystąpiłaś(eś) do programu w sklepie, numer Twojej karty znajduje się na paragonie, który otrzymałaś(eś) w sklepie. Jeśli natomiast zrobiłaś(eś) to za pośrednictwem naszej strony internetowej, otrzymałaś(eś) e-mail, w którym znajdziesz jej numer.

    ZAREJESTRUJ SWOJĄ KARTĘ LOJANOŚCIOWĄ
    NA URZĄDZENIU MOBILNYM UŻYWAJĄC APLIKACJI MyMyTAO

     


    #1 POBIERZ APLIKACJĘ MyTAO


    Na IOS

    Na Androida


    #2 PRZEJDŹ DO
    ZAKŁADKI
    MY TAO COMMUNITY



    #3 ZESKANUJ KOD KRESKOWY, KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ NA KARCIE LUB NA WYDRUKU Z KASY

  • Czy karty mogę używać zarówno w sklepie jak i na stronie www.t-a-o.pl?

    Karty lojalnościowej możesz używać przy każdych zakupach zarówno w sklepach, jak i na stronie www.t-a-o.pl. Karta nie ma formy fizycznej, jest kartą wirtualną.
    Należy pobrać aplikację MyTAO i w niej zarejestrować kartę podając wszystkie niezbędne dane. Można także zeskanować kod kreskowy, który otrzymałaś(eś) e-mailem lub na paragonie, jeśli przystąpiłaś(eś) do programu w sklepie.
    Aby korzystać z przywilejów programu, możesz podać dane karty podczas składania zamówienia na www.t-a-o.pl lub przedstawić kasjerce kod karty do zeskanowania podczas zakupów w sklepie.

  • Czy karty można używać w innych sklepach?

    Karta lojalnościowa My TAO Community wydana w Polsce jest ważna tylko w sklepach Tape à l’œil Polska oraz na www.t-a-o.pl.

  • Gdzie znajdę numer karty lojalnościowej?

    Numer karty znajduje się na jej odwrocie lub na paragonie, który otrzymałaś(eś) podczas rejestracji w sklepie. Jeśli rejestrowałaś(eś) się za pośrednictwem strony, numer karty znajdziesz na swoim koncie klienta, logując się na https://www.t-a-o.pl/login

  • Zgubiłam(em) kartę lojalnościową. Co zrobić?

    Jeśli zgubiłaś(eś) kartę, prosimy o zgłoszenie tego faktu w naszym najbliższym sklepie. Prosimy o zabranie ze sobą dowodu tożsamości, abyśmy mogli przypisać Ci nowe konto.

  • Jak zrezygnować z członkostwa w programie My TAO Community?

    Aby zrezygnować z członkostwa w programie My TAO Community, prosimy o zgłoszenie tego faktu w najbliższym sklepie lub korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej.

  • Jak mogę wykorzystać swoje przywileje?

    Możesz wykorzystać je zarówno w sklepach, jak i na stronie www.t-a-o.pl. W sklepie wystarczy, że wskażesz który bon czy też zniżka ma zostać naliczona. Na stronie natomiast musisz zaznaczyć, który z bonów, czy też zniżek ma zostać naliczony w momencie zatwierdzania koszyka.

  • Czy korzyści wynikające z programu My TAO Community łączą się z aktualnymi promocjami?

    Korzyści programu łączą się ze wszystkimi naszymi aktualnymi promocjami.

  • Czy korzyści wynikające z programu My TAO Community można łączyć między sobą?

    Korzyści programu nie można łączyć między sobą.

  • Nie otrzymałam(em) swojego bonu za uzbierane punkty. Co zrobić?

    Bon o wartości 20 PLN otrzymujesz za każde uzbierane 15 pkt. Jeśli zwracałaś(eś) produkty, punkty, które zostały naliczone za ich zakup są automatycznie odejmowane z Twojego konta. Jeśli nie zwracałaś(eś) produktów, a mimo tego nie otrzymałaś(eś) należnego bonu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  • Nie mogę zmienić daty urodzin moich dzieci. Co zrobić?

    Wprowadzonych dat urodzin dzieci na koncie internetowym www.t-a-o.pl nie można samodzielnie zmienić. Jeśli chcesz zmienić te dane, musisz zgłosić się do jednego z naszych sklepów i poprosić o to naszych Doradców lub też zgłosić nam ten fakt i używając formularza kontaktowego.

  • Mój bon nie działa. Co zrobić?

    Bonu można użyć na 3-cim etapie składania zamówienia, w momencie zatwierdzania koszyka. Wystarczy zaznaczyć, że chcesz wykorzystać bon. Bony i zniżki My TAO Community nie łączą się ze sobą. Jednym z powodów, dla których nie możesz wykorzystać bonu może być więc fakt, że zaznaczyłaś(eś), że chcesz skorzystać ze zniżki z okazji urodzin.
    Jeśli jednak tak nie jest, a bon nadal nie został uwzględniony w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego.

  • Moje konto internetowe

  • Jak założyć konto klienta?

    W celu założenia konta w naszym serwisie, przejdź pod adres: https://www.t-a-o.pl/login, kliknij przycisk "Zarejestruj się" i podaj wszystkie niezbędne dane. Podaj także hasło, które będzie wymagane przy logowaniu się na naszej stronie. Po zalogowaniu do konta możliwe będzie dodawanie, modyfikowanie i usuwanie danych. Nie można zmieniać jedynie dat urodzin dzieci. Jeśli dołączyłaś(eś) do programu lojalnościowego My TAO Community w sklepie i chcesz stworzyć konto, wystarczy, że podasz numer karty lojalnościowej oraz nazwisko w zakładce "Moje konto lojalnościowe" i klikniesz przycisk "Zarejestruj się".

  • Chcę zmienić swoje dane osobowe. Jak to zrobić?

    Aby zmienić swoje dane osobowe, musisz zalogować się na swoim koncie. Następnie w zakładce "Moje dane osobowe" możesz dokonać zmian. Jedyne dane, których nie możesz zmieniać, to imiona oraz daty urodzin dzieci.

  • Jak przypisać do konta internetowego kartę lojalnościową zarejestrowaną w sklepie?

    Jeśli przystąpiłaś(eś) do programu lojalnościowego w sklepie i chcesz stworzyć konto internetowe, wystarczy, że podasz numer karty lojalnościowej i nazwisko w zakładce "Moje konto lojalnościowe" pod adresem: https://www.t-a-o.pl/login

  • Zapomniałam(em) hasła. Co zrobić?

    Jeśli zapomniałaś(eś) hasła, przejdź do zakładki "Moje konto" i kliknij "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, pod którym się rejestrowałaś(eś), aby zresetować hasło.

  • Nie pamiętam danych do logowania. Co zrobić?

    Jeśli rejestrowałeś się na naszej stronie, Twoim loginem jest adres e-mail, który podałaś(eś) przy rejestracji. Hasło zostało przesłane w mailu powitalnym, który Ci przesłaliśmy. Jeśli przystąpiłaś(eś) do programu lojalnościowego na naszej stronie, numer Twojej karty znajdziesz w swoim koncie po zalogowaniu, a także w mailu, który przesłaliśmy Ci po rejestracji. Jeśli przystąpiłaś(eś) do programu w sklepie, numer karty znajdziesz na paragonie, który otrzymałeś po rejestracji. Jeśli nie pamiętasz hasła, przejdź do zakładki "Moje konto" i kliknij "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, pod którym się rejestrowałaś(eś), aby zresetować hasło.

  • Jak zapisać się na newsletter Tape à l’œil / zrezygnować z jego otrzymywania?

    Aby zapisać się do naszego newslettera, wystarczy podać nam adres e-mail, pod który mamy go wysyłać. Wpisz go w formularzu, który znajduje się w dolnym prawym rogu strony głównej naszego serwisu. W momencie tworzenia konta internetowego możesz także zaznaczyć zgodę na otrzymywanie naszych newsletterów. Aby zrezygnować z otrzymywania newsletterów, wystarczy otworzyć jeden z naszych newsletterów otrzymanych wcześniej i kliknąć na dole strony "Cofam zgodę".

  • Produkty

  • Jak mogę zamówić produkty będąc w sklepie?

    Usługa e-click umożliwia zamówienie produktów bezpośrednio w sklepie. Nasi Doradcy mogą zamówić specjalnie dla Ciebie dowolny dostępny produkt z naszej oferty. Produkty zostaną następnie przesłane do sklepu, gdzie będziesz mogła/mógł je odebrać.

  • Kiedy otrzymam produkty, który zamówiłam(em)?

    Czas realizacji dostawy jest taki sam, jak w przypadku zamówienia złożonego na naszej stronie internetowej i wynosi od 3 do 5 dni roboczych ( 5 do 10 dni roboczych w okresie Wyprzedaży i Original Days)

  • W którym momencie muszę zapłacić za produkty, które zamówiłam(em) w sklepie?

    Za zamówione produkty zapłacisz w sklepie w momencie ich odbioru. Jeśli zmienisz zdanie, lub zabraknie któregokolwiek z zamówionych przez Ciebie produktów, zapłacisz tylko za te produkty, które ostatecznie odbierzesz.

  • Jak mogę wyrazić swoją opinię o produkcie?

    Na każdej karcie produktu masz możliwość podzielenia się swoją opinią na jego temat. Na dole znajduje się specjalnie do tego przeznaczona przestrzeń. Gorąco zachęcamy do podzielenia się z nami i jak i innymi Klientami opinią na temat naszych produktów.

  • DOSTAWA

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy i jaki jest ich koszt?

    Wszystkie informacje dotyczące dostawy znajdziesz tu: www.t-a.o.pl/dostawa

  • Jaki jest czas realizacji dostawy zamówienia?

    Przewidywany termin realizacji zamówienia w Polsce to 4 do 7 dni roboczych. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 11:30 będą przygotowywane do wysyłki tego samego dnia. Termin realizacji zamówienia może wydłużyć się od 5 do 10 dni roboczych w czasie trwania Wyprzedaży czy Original Days.

  • Czy dostawy realizowane są także za granicę?

    Zamówienia składane na polskiej stronie http://www.t-a-o.pl realizowane są jedynie w Polce. Jeśli mieszkasz za granicą zamówienie możesz złożyć na naszej stronie: http://www.t-a-o.com

  • Jak zamówić produkty z dostawą do sklepu?

    Jeśli chcesz odebrać zamówione produkty w sklepie, wystarczy, że w momencie składania zamówienia zaznaczysz opcję: "Dostawa do sklepu" i wybierzesz sklep, w którym chcesz je odebrać. W czasie trwania niektórych akcji promocyjnych dostawa do sklepu jest niemożliwa.
    W celu śledzenia statusu zamówienia, które ma być odebrane w sklepie, wystarczy zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki "Moje zamówienia" i tam sprawdzić aktualny status.
    W momencie kiedy przesyłka dotrze do sklepu otrzymasz powiadomienie mailem i/lub sms'em lub zadzwonimy do Ciebie, żeby potwierdzić, że przesyłka już dotarła i można ją odebrać.
    Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie powyżej 10 dni, skontaktuj się z wybranym wcześniej sklepem, aby uzyskać dodatkowe informacje. Dane teleadresowe sklepów znajdziesz tu: www.t-a-o.pl/store-finder

  • Jak zamówić produkty z dostawą pod wskazany adres?

    Jeśli chcesz aby zamówione produkty zostały Ci dostarczone bezpośrednio do domu, lub pod inny wskazany adres wystarczy, że w momencie składania zamówienia wybierzesz opcję: "Dostawa pod wskazany adres".
    Kiedy zamówienie zostanie potwierdzone, nie można będzie zmienić adresu dostawy.
    Po wysłaniu przez nas zamówienia otrzymasz mailem numer przesyłki, dzięki któremu będziesz mogła/mógł ją śledzić.
    Jeśli w przeciągu 10 dni przesyłka nie dotrze do Ciebie, skontaktuj się z najbliższym sklepem Tape à l’œil w celu uzyskania dodatkowych informacji. Adresy naszych sklepów znajdziesz tu: www.t-a-o.pl/store-finder

  • WYMIANA / ZWROT

  • Jak zwrócić lub wymienić produkt?

    Wszystkie informacje związane ze zwrotem lub wymianą produktów znajdziesz tu: www.t-a-o.pl/wymiana

  • Jak otrzymam zwrot pieniędzy jeśli zwróciłam(em) produkt(y)?

    Jeśli dokonałaś(eś) zwrotu lub nie otrzymałaś(eś) wszystkich zamówionych produktów ze względu na ich brak w magazynie, otrzymasz zwrot należnych pieniędzy. Jeśli dokonałaś(eś) płatności:

    • • kartą płatniczą - środki zostaną zwrócone bezpośrednio na kartę/konto bankowe, do którego przypisana jest karta.
    • • PayU - środki zostaną zwrócone bezpośrednio na konto bankowe, z którego dokonana została płatność.
    • • kodem promocyjnym - prześlemy Ci nowy kod na podany przy poprzednim zamówieniu adres e-mail, jak tylko otrzymamy zwracane produkty

Close

Produkt został dodany do koszyka

Kontynuuj zakupy Zobacz koszyk

Produkt został dodany do listy życzeń

Kontynuuj zakupy

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując nawigację zgadzasz się na ich wykorzystywanie w celu jak najlepszego dopasowania treści do Twoich zainteresowań oraz do celów statystycznych. Dowiedz się więcej.Więcej informacji i zmiana ustawień plików cookie

CLOSE