Masz pytania lub wątpliwości? Pomożemy Ci je rozwiać!


 

W jakich krajach można zamówić produkty korzystając z usługi E-rezerwacji?

Korzystając z tej usługi na polskiej wersji strony, można w ten sposób zamówić produkty jedynie w Polsce.


Czy E-rezerwacja jest usługą płatną?

Ta usługa jest całkowicie bezpłatna dla zamówień powyżej 50 PLN. Poniżej tej kwoty usługa jest niedostępna.


Czy istnieje limit produktów, które można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji ?

Aby móc skorzystać z usługi E-rezerwacji, istnieje kilka warunków :

  • Nie możesz złożyć jednocześnie więcej niż 3 zamówień E-rezerwacji
  • Nie możesz mieć jednocześnie więcej niż 60 produktów w zamówieniach E-rezerwacji
  • Maksymalna kwota zamówień E-rezerwacji wynosi 900 PLN

 


Czy usługa E-rezerwacji dostępna jest we wszystkich sklepach Tape à l’oeil ?

Usługa E-rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem strony ww.t-a-o.pl dostępna jest we wszystkich sklepach w Polsce.
Sklepy mają prawo zawiesić tymczasowo usługę, np. podczas okresów wzmożonej sprzedaży, aby móc jak najlepiej obsłużyć klientów w sklepie. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, usługa będzie nieaktywna na naszej stronie.


Jak sprawdzić aktualny status zamówienia E-rezerwacji ?

Po złożeniu zamówienia E-rezerwacja na naszej stronie, otrzymasz maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Dodatkowo na Twoim koncie klienta będziesz mogła/mógł sprawdzić aktualny status:

  • "w przygotowaniu" - zaraz po rejestracji zamówienia
  • "wysłane" - zaraz po wysyłce zamówienia z magazynu do wybranego sklepu Tape à l’œil
  • "do odbioru w sklepie" - jak tylko zamówienie dotrze do sklepu i będzie gotowe do odbioru
  • "odebrane" - jak tylko odbierzesz zarezerwowane produkty w sklepie
  • "anulowane" - jeśli produkty nie zostaną odebrane w ciągu 10 dni od daty dostarczenia ich do sklepu

 


Ile wynosi czas dostawy produktów do sklepu ?

Tape à l’œil dokłada wszelkich starań, aby produkty dotarły do sklepu w przeciągu 4-7 dni roboczych (5-10 dni roboczych w okresach wzmożonej sprzedaży) od dnia złożenia zamówienia, wyłączając dni wolne.


Ile mam czasu na odbiór zamówionych produktów w sklepie ?

Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem.
Od dnia dostarczenia zamówienia do sklepu masz 10 dni na jego odbiór.
Po tym czasie, E-rezerwacja wygaśnie i zamówienie zostanie anulowane.
W okresie Wyprzedaży czas odbioru zamówień E-rezerwacja wynosi wyjątkowo 5 dni kalendarzowych, liczonych od momentu dostarczenia przesyłki do sklepu.


W którym momencie muszę zapłacić za zamówione produkty?

Płatności dokonasz w dniu odbioru produktów, bezpośrednio w sklepie.


Jak odebrać zamówione produkty w sklepie ?

Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem. Będąc w sklepie zgłoś się do jednego z naszych doradców w celu odbioru zamówionych produktów.


Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie E-rezerwacji w sklepie ?

Oczywiście! Ktoś inny może odebrać produkty w Twoim imieniu. Pod warunkiem, że będzie miał przy sobie maila, którego Ci wysłaliśmy z potwierdzeniem E-rezerwacji. Osoba ta będzie musiała także dokonać płatności w sklepie w Twoim imieniu.


Czy korzystając z usługi E-rezerwacja, mam również naliczane punkty na karcie lojalnościowej ?

Oczywiście! Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w programie lojalnościowym, takie jak zbieranie punktów, wykorzystywanie zgromadzonych bonów czy zniżek, będą obsłużone bezpośrednio w sklepie, w momencie dokonywania zapłaty za zamówione produkty.


Czy każdy z produktów można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji?

Tak, wszystkie produkty dostępne na naszej stronie internetowej można zamówić korzystając z E-rezerwacji.


Czy można złożyć kilka zamówień E-rezerwacja ?

Jednocześnie nie można złożyć więcej niż 3 zamówień E-rezerwacja.


Jak można zwrócić produkty zamówione w usłudze E-rezerwacja ?

Produkty możesz zwrócić bezpośrednio w sklepach Tape à l’œil. Masz na to czas przez cały sezon*, tj. odpowiednio:
- dla kolekcji wiosenno-letniej: do 1 sierpnia
- dla kolekcji jesienno-zimowej: do 1 marca
*Nie dotyczy produktów oznaczonych jako „outlet”

 
Produkt został dodany do koszyka
Zobacz koszyk
 
In order to ensure satisfaction for all our customers, purchases will be limited to a maximum of 30 items at a time during the sale.
But don't worry. If you want even more than this, simply place another order immediately after the first!

Для того, чтобы все наши клиенты могли воспользоваться распродажей, ваша корзина ограничена 30 артикулами.
Не волнуйтесь, если вы хотите купить больше, вы можете сделать два заказа!