Masz pytania lub wątpliwości? Pomożemy Ci je rozwiać!
W jakich krajach można zamówić produkty korzystając z usługi E-rezerwacji?
Korzystając z tej usługi na polskiej wersji strony, można w ten sposób zamówić produkty jedynie w Polsce.
Czy E-rezerwacja jest usługą płatną?
Ta usługa jest całkowicie bezpłatna dla zamówień powyżej 50 PLN. Poniżej tej kwoty usługa jest niedostępna.
Czy istnieje limit produktów, które można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji ?
Aby móc skorzystać z usługi E-rezerwacji, istnieje kilka warunków :
- Nie możesz złożyć jednocześnie więcej niż 3 zamówień E-rezerwacji
- Nie możesz mieć jednocześnie więcej niż 60 produktów w zamówieniach E-rezerwacji
- Maksymalna kwota zamówień E-rezerwacji wynosi 900 PLN
Czy usługa E-rezerwacji dostępna jest we wszystkich sklepach Tape à l’oeil ?
Usługa E-rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem strony ww.t-a-o.pl dostępna jest we wszystkich sklepach w Polsce.
Sklepy mają prawo zawiesić tymczasowo usługę, np. podczas okresów wzmożonej sprzedaży, aby móc jak najlepiej obsłużyć klientów w sklepie. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, usługa będzie nieaktywna na naszej stronie.
Jak sprawdzić aktualny status zamówienia E-rezerwacji ?
Po złożeniu zamówienia E-rezerwacja na naszej stronie, otrzymasz maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Dodatkowo na Twoim koncie klienta będziesz mogła/mógł sprawdzić aktualny status:
- "w przygotowaniu" - zaraz po rejestracji zamówienia
- "wysłane" - zaraz po wysyłce zamówienia z magazynu do wybranego sklepu Tape à l’œil
- "do odbioru w sklepie" - jak tylko zamówienie dotrze do sklepu i będzie gotowe do odbioru
- "odebrane" - jak tylko odbierzesz zarezerwowane produkty w sklepie
- "anulowane" - jeśli produkty nie zostaną odebrane w ciągu 10 dni od daty dostarczenia ich do sklepu
Ile wynosi czas dostawy produktów do sklepu ?
Tape à l’œil dokłada wszelkich starań, aby produkty dotarły do sklepu w przeciągu 4-7 dni roboczych (5-10 dni roboczych w okresach wzmożonej sprzedaży) od dnia złożenia zamówienia, wyłączając dni wolne.
Ile mam czasu na odbiór zamówionych produktów w sklepie ?
Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem.
Od dnia dostarczenia zamówienia do sklepu masz 10 dni na jego odbiór.
Po tym czasie, E-rezerwacja wygaśnie i zamówienie zostanie anulowane.
W okresie Wyprzedaży czas odbioru zamówień E-rezerwacja wynosi wyjątkowo 5 dni kalendarzowych, liczonych od momentu dostarczenia przesyłki do sklepu.
W którym momencie muszę zapłacić za zamówione produkty?
Płatności dokonasz w dniu odbioru produktów, bezpośrednio w sklepie.
Jak odebrać zamówione produkty w sklepie ?
Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem. Będąc w sklepie zgłoś się do jednego z naszych doradców w celu odbioru zamówionych produktów.
Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie E-rezerwacji w sklepie ?
Oczywiście! Ktoś inny może odebrać produkty w Twoim imieniu. Pod warunkiem, że będzie miał przy sobie maila, którego Ci wysłaliśmy z potwierdzeniem E-rezerwacji. Osoba ta będzie musiała także dokonać płatności w sklepie w Twoim imieniu.
Czy korzystając z usługi E-rezerwacja, mam również naliczane punkty na karcie lojalnościowej ?
Oczywiście! Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w programie lojalnościowym, takie jak zbieranie punktów, wykorzystywanie zgromadzonych bonów czy zniżek, będą obsłużone bezpośrednio w sklepie, w momencie dokonywania zapłaty za zamówione produkty.
Czy każdy z produktów można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji?
Tak, wszystkie produkty dostępne na naszej stronie internetowej można zamówić korzystając z E-rezerwacji.
Czy można złożyć kilka zamówień E-rezerwacja ?
Jednocześnie nie można złożyć więcej niż 3 zamówień E-rezerwacja.
Jak można zwrócić produkty zamówione w usłudze E-rezerwacja ?
Produkty możesz zwrócić bezpośrednio w sklepach Tape à l’œil. Masz na to czas przez cały sezon*, tj. odpowiednio:
- dla kolekcji wiosenno-letniej: do 1 sierpnia
- dla kolekcji jesienno-zimowej: do 1 marca
*Nie dotyczy produktów oznaczonych jako „outlet”